This Is Not Hollywood
26 Ağustos 2010'da Avetrana'da Sarah adında bir kız kaybolur. Kasaba çalkalanır, özellikle de kuzeni Sabrina. Masum bir kaçış gibi görünmektedir ama öyle değildir. Herkes onu ararken, Sarah hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolmuştur. İtalyan gerçek suç dünyasının en iyi bilinen vakalarından biri olan bu roman, bir kayboluşun, kahramanların gözünden anlatılan rahatsız edici hikâyesidir.