The Man in My Basement
Hayatı tepetaklak olan ve ata yadigârı evini kaybetmek üzere olan Sag Harbor'lı siyahi Charles Blakey, Anniston adında tuhaf, beyaz bir iş adamından yaz için bodrum katını kiralama teklifi alır.
New York, Sag Harbor'daki Afro-Amerikan mahallesinde yaşayan Charles Blakey (Corey Hawkins) işsiz, talihsiz ve ailesinden kalan evini kaybetmek üzereyken Charles'ın kapısı çalınır. Gizemli iş insanı Anniston Bennet (Willem Dafoe) ona tuhaf ama cazip bir teklif sunar: Tozlu bodrumunu yaz boyunca kendisine kiraya vermek ve tüm borçlarından kurtulmak. Charles teklifi kabul ettiğinde onu ailesinin geçmişiyle yüzleşmeye zorlayan dehşet dolu bir yola girer. İki adamı kapana kıstıran bu korkunç bilmecenin merkezindeyse travmalarının kaynağı ve kötülüğün kökü olan ırkçılık vardır.