Marvel Stüdyoları'nda "Doctor Strange in the Multiverse of Madness" da MCU, Çoklu Evrenin kilidini açarak sınırlarını her zamankinden daha çok zorluyor. Eski ve yeni mistik dostların yardımıyla Doktor Strange ile bilinmeyene yolculuk, gizemli, yeni bir düşmanla yüzleşmek için Çoklu Evren'in akıl almaz ve tehlikeli alternatif gerçekliklerinde ilerliyor.