WandaVision
Marvel Studios, klasik televizyonla Marvel Sinematik Evreni'nin birlikte sunulduğu bir yapım olan "WandaVision"ı sunar. Bu yeni seride Wanda Maximoff (Elizabeth Olsen) ve Vision (Paul Bettany) adında banliyöde sıradan hayatlar yaşayan iki süper güçlü varlık her şeyin göründüğü gibi olmadığından şüphelenmeye başlar. Dizinin yönetmenliğini Matt Shakman, baş yazarlığını ise Jac Schaeffer yapmıştır.
Wanda ve Vision, Vision'ın patronu ve onun eşiyle akşam yemeği yerken güçlerini gizlemekte zorlanır.
Uyum sağlamaya çalışan Wanda ve Vision, bir yetenek yarışmasında sihirbazlık gösterisi yapar.
Wanda ve Vision hızlı bir doğuma hazırlanırken, hamilelik Wanda'nın güçlerini kötü etkiler.
Vision komşularının tuhaf davranışlarından ötürü şüphelenmeye başlayınca Wanda durumla ilgilenir.
Cadılar Bayramı'nda çıkan kargaşa, Wanda ile Westview'daki anormal olaylara bakan Vision'ı ayırır.
Monica dönüşünü planlar, Wanda bazı karışıklıklarla başa çıkar ve Vision yeni bir ittifak kurar.
Wanda, bugünü ve geleceği öngörebilmek için sorunlu bir yolculuğa çıkar ve geçmişe gider.
WandaVision'daki olaylar son aşamaya gelir ve bu olayların içindeki herkesin kaderi belirlenir.