The Bear
Genç bir aristokrat şefi olan Carmy, ailesinin sandviç dükkânını işletmek için Chicago'daki evine gelir. Dükkânı ve kendisini dönüştürmek için mücadele ederken, sonunda kendilerini seçilmiş ailesi olarak gösteren kaba saba bir ekiple birlikte çalışır.