Belgesel Serisi
Dört yakın arkadaşın mükemmel görünen hayatları, bir av gezisinde ortadan kaybolmalarıyla altüst olur. Neredeyse 20 yıl sonra gerçekler ortaya çıktığında, yıkıcı sonuçlarla yüzleşirler.
Kathy'nin en iyi dostu Mike Williams, Seminole Gölü'ndeki avdan sonra ortadan kaybolur.
Kathy şaşırtıcı bir şey öğrenir. Şok edici bir tutuklama dehşet bir itirafa yol açar.