Zootropolis: Hayvanlar Şehri
Sadece hayvanların yaşadığı Zootopia kentinde, polis teşkilatındaki ilk tavşan olan polis memuru Judy Hopps kendini kanıtlamaya kararlıdır. Bu yüzden, gizemi çözmek için dolandırıcı tilki Nick Wilde ile işbirliği yapması gerekse bile, vakayı çözme fırsatını kaçırmaz.