Fineas ve Förb 2. Boyutta
Phineas ve Ferb sevgili ornitorenkleri Perry'nin gerçek bir gizli ajan olduğunu keşfediyor. Onunla birlikte büyük bir maceraya çıkarlar ve gerçek kötü Dr. Doofenshmirtz’in, alternatif bir üç eyalet bölgesini kontrol altına almak için "Platyborg” ile güçlerini birleştirdiği başka bir boyuta giderler. Şimdi çete Dr. Doofenshmirtz ile yüzleşmeli ve eve dönmek için boyutlar arasında seksek oynamalıdır.
Phineas ve Ferb, sevgili evcil ornitorenkleri Perry'nin her gün kötülüğün güçleriyle savaşan gerçek bir gizli ajan olduğunu keşfeder. Onunla birlikte bir maceraya çıkarlar ve gerçek kötü Dr. Doofenshmirtz’in, alternatif bir üç eyalet bölgesini kontrol altına aldığı başka bir boyuta giderler. Kendi boyutuna geri dönüp üç eyalet bölgesini de ele geçirme planını duyan ekip, onu durdurmak için birlikte çalışmak zorundadır.