Fineas ve Förb ile Keşfet
Jack Black, doğaçlama bir müzik gösterisi için gitarını çıkararak muhteşem biri olduğunu kanıtlar.
Randy, çocuklara hangi köpekler olacaklarını söyler ve Candace’e şarkı söyleme ipuçları verir!
Emma Roberts oturup sohbet eder ve hatta Isabella’ya erkeklerle ilgili tavsiyeler bile verir!