Gezegendeki en zorlu ortamlarda egzotik, nesli tükenmekte olan ve ikonik türleri arayan zoolog Jack Randall ile vahşi tarafta yürüyüşe çıkın. Jack, ölümcül timsahları, kestirilemez pitonları, nesli tükenmekte olan yeşil kaplumbağaları, zehirli yılanları ve vahşi kanguruları araştırmak için Avustralya ormanlarının derinliklerine iniyor.