Yenilmez
YENİLMEZ, her sporseverin en çılgın fantezisini yaşamak için milyarda bir şansı yakalayan sıradan bir adam olan Vince Papale'in ilham verici gerçek hikâyesidir. Yaşadığı şehir ve çok sevdiği yerel NFL takımı gibi meteliksiz olan Vince (Mark Wahlberg) daha iyi günler gördü. Ama sonra Philadelphia Eagles'ın yeni koçu Dick Vermeil (Greg Kinnear) eşi görülmemiş bir herkese açık deneme çağrısı yapıyor ve hiç kolej topu oynamamış 30 yaşındaki barmen çağrıya kulak veriyor. Şimdi Vince'in yüksek bahisli profesyonel futbol dünyasında hayatta kalabilmesi için cesur, asla pes etmeyen tavrına ve muazzam kalbine ihtiyacı var. Yürekten, muzaffer ve vücudu sarsan NFL futbol aksiyonu ile dolu, YENİLMEZ, takımın kazanan ruhlarını yeniden keşfetmesine yardımcı olan ve bu süreçte bir şehri en çok ihtiyaç duyduğu anda harekete geçiren cılız bir averaj takımı için ayakta tezahürat yapmanızı sağlayacak.