Miracle
Mucize, kendisinin seçtiği 26 disiplinsiz çocuktan 20'sini asla başarılamamışı başarabileceğine inanan ve daha öne hiç oynamadıkları gibi oynayan bir ekibe dönüştüren eski bir oyuncu olan takım koçu Herb Brooks'un hikâyesini anlatır.
Dur durak bilmeyen heyecanlı hokey aksiyonları ve kalpleri durduracak kadar merak uyandırıcı yönüyle, Mucize, spor tarihindeki en inanılmaz anlardan birinin ardında yatan ilhâm verici gerçek hikâyeye dayanmaktadır: 1980 yılı Olimpiyatlarında Amerika Birleşik Devletleri buz hokeyi takımının Sovyetler Birliği takımı karşısında aldığı galibiyet. Kurt Russel, imkânsız bir hayali olan dinamik ve kararlı takım koçu Herb Brooks olarak mükemmel bir performans sergiliyor. Bu hayal, görünürde yenilmez Sovyetleri kendi oyunlarında yenmek. Kendisinin seçtiği 26 disiplinsiz çocuktan 20'sini asla başarılamamışı başarabileceğine inanan ve daha öne hiç oynamadıkları gibi oynayan bir ekibe dönüştüren koç Brooks, yeni bir umut duygusuyla bir ulusu da birleştirmiştir.