Safety
Disney’in “Safety” filmi, Clemson Üniversitesinin eski savunma oyuncularından Ray McElrathbey’in güç veren hikayesinden esinlenmiş bir dram. Bir takım zorlu şartlarla yüzleşen bir genç adam, azmi ve ısrarı sayesinde tekrar tekrar karşısına çıkan sıkıntıların üstesinden gelir. Takım arkadaşlarının ve Clemson topluluğunun yardımıyla, bir yandan 11 yaşındaki kardeşi Fahmarr’a bakıp büyütürken, bir yandan da sahada başarılı olur.