Columbus'un Sırları
Columbus Hayvanat Bahçesi ve Akvaryumu, ülkedeki en büyük ve popüler hayvanat bahçelerinden biri, "Jungle Jack" Hanna’nın da evidir. Bu yeri gezmek saatler alır ancak ilk kez Nat Geo Wild, sizi hayvanlarla tanışmak ve her gün 24 saat çalışan insanları tanıtmak için kamera arkasına götürüyor.