Çayır Köpekleri Bölgesi
Çayır Köpekleri Bölgesi, New Mexico’nun kuzeyindeki Valles Caldera Ulusal Koruma Alanı’ndaki çayır köpeklerinin son derece özgün davranışlarına ve ilişkilerine derinlemesine bir bakış sunar. Hikaye anlatımını belgesel çekimlerle harmanlayan her bölüm, izleyiciyi bir grup çayır köpeğinin peşinde bir yolculuğa çıkarır.