Love, Victor
Dizi, Creekwood Lisesi'nde yeni bir öğrenci olan Victor'un kendini keşfetme yolculuğunu, evde yaşadığı zorlukları, yeni bir şehre alışmasını ve cinsel yönelimiyle mücadele edişini konu alır. Her şey üst üste gelir, lisenin iniş ve yokuşlarında ona yol göstermesi için Simon'dan yardım ister.
Victor'un ailesi onu eşcinsel dostu bir cemaat ve heyecan verici yeni bir arkadaşla tanıştırır.
Victor, beklenmedik bir sorun olana kadar ilişkisinin tutkulu havasının tadını çıkarmaktadır.
Victor içine kapanık bir sınıf arkadaşına yardım eder. Mia babasından şaşırtıcı bir telefon alır.