Atsuko Okatsuka: Father
Hayranları ona "Anne" dese de Atsuko aslında "Baba"dır, çünkü kariyerinde parlamış olsa da temel konulardan hâlâ bihaberdir. Yedi yıl boyunca çamaşır yıkamaması ya da nikâh kağıdının düğünden önce alındığını yeni öğrenmesi, bu özel gösteride paylaştığı, kahkahalar attıran ve fazlasıyla tanıdık keşiflerden sadece birkaçıdır.