Kumail Nanjiani: Night Thoughts
Yaklaşık on yıl sonra stand-up'a başladığı Şikago'ya geri dönen Kumail Nanjiani; bu yeni gösterisinde anksiyeteyi, uyuşturucu satın almanın tehlikelerini ve de en önemlisi de kedi ilaçları gibi konuları masaya yatırıyor.