Hannah Berner: None of My Business
Hannah Berner, bu sansasyonel ikinci stand-up gösterisinde şimdiye kadarki en içten anlatımıyla karşınızda. Geleceğini sorguluyor, alışılmışın dışındaki kariyer yolunu gözler önüne seriyor, flört sırlarını paylaşıyor ve "yarı zamanlı seksi" olduğunu itiraf ediyor.