Made in America
18 yaşındaki Zora (Long), gururlu bir Afrika kökenli Amerikalı olan son derece bağımsız bir bekâr annenin (Goldberg) kızıdır. Bir kan testi sırasında, babası olarak bildiği uzun zaman önce vefat etmiş saygın siyahi adamla kan bağı olmadığını öğrenir ve biyolojik babasının peşine düşmek için bir sperm bankasının kayıtlarını karıştırır.
Whoopi Goldberg, Ted Danson, Nia Long ve Will Smith'in rol aldığı; beklenilenden çok farklı çıksalar bile aileyi bularak kendini bulmayı konu ediden bir komedi. 18 yaşındaki Zora (Long), gururlu bir Afrika kökenli Amerikalı olan son derece bağımsız bir bekâr annenin (Goldberg) kızıdır. Bir kan testi sırasında, babası olarak bildiği uzun zaman önce vefat etmiş saygın siyahi adamla kan bağı olmadığını öğrenir ve biyolojik babasının peşine düşmek için bir sperm bankasının kayıtlarını karıştırır. En yakın arkadaşının (Will Smith) yardımıyla donörü bulur: Adeta çok tanınmış bir soytarı ve beyaz bir adam olan bir ikinci el araba satıcısı (Ted Danson). Hayallerindeki baba olmasa bile Zora'nın babasını her kim ve ne olursa olsun tanımaya dair duyduğu arzu, bu alakasız grubu Amerikan yapımı bir aileye dönüştürür.