The Mighty Ducks
Emilio Estevez, benzersiz bir kamu hizmeti cezası alan başarılı bir dava avukatını canlandırıyor: Beceriksiz bir grup küçük hokey oyuncusuna koçluk yapmak. Ligin en kötü takımını şampiyon yaparken kendi kişisel sorunlarıyla yüzleşebilecek midir?
Sert dava avukatı Gordon Bombay (Emilio Estevez) asla kaybetmez. Ancak kamu hizmeti cezası alınca, paten yapamayan, gol atamayan ve kazanamayan küçük hokey oyuncularından oluşan işe yaramaz bir takıma koçluk yapmak zorunda kalır. Bombay, gönülsüzce görevi üstlenir ve çok geçmeden kazanmaktan daha önemli şeyler olduğunu anlar. Bu yeni tavra bürünen Bombay ve Ördekler, hayatlarının en zorlu maçı için mücadele ederken tüyler uçuşur.