Mary Poppins: Sihirli Dadı
Sihir Disney’in yenilenmiş klasiğiyle dönüyor. Mary Poppins Banks Ailesi'ne çocuk olmayı hatırlatıyor. Jack ile imkansızın bile mümkün olduğunu göstererek Londra'ya neşe getiriyorlar.