Figaro and Frankie
Minnie'nin kedisi Figaro kedi uykusuna yatmaya çalışmaktadır, ancak kanarya (Frankie) şarkı söylemekte ısrar eder. Frankie'nin kafesinin devrildiği bir kavga başlar. Minnie, Figaro'nun Frankie'yi yediğini düşünür, ancak kuş sadece kümesten kaçmıştır. Sonunda Figaro, Frankie'yi komşunun köpeğinden kurtarır ve evdeki huzur yeniden sağlanır.