Bath Day
Kedi Figaro, Minnie Mouse'tan banyo (kurdele ve parfümle birlikte) aldıktan sonra bir grup oynak sokak kedisiyle karşılaşınca sahnenin merkezine yerleşir. Korkmuş bir Figaro, sarsıntısıyla bir çöp tenekesi kulesini rakibinin üzerine devirdiğinde günü kazanır ve itiş kakıştan galip çıkar. Minnie onu bir banyo ile daha ödüllendirir.