Freaknik: The Wildest Party Never Told
Freaknik: The Wildest Party Never Told, 80'ler ve 90'larda yüz binlerce insanı çekerek Atlanta'yı kültürel açıdan haritaya koymaya yardımcı olan ikonik Atlanta sokak partisi Freaknik'in coşkulu zamanlarını anlatan kutlama niteliğinde bir keşif.