Komedi, Müzik
Çok sevilen serinin bu son bölümünde üniversiteden yeni mezun olan kızlar birarada olmanın değerini keşfediyor. Dünya Şampiyonası’nı kazanmalarının ardından Bellalar artık başka işlerle uğraşmaktadır. Ancak yaptıkları hiçbir iş onlara birlikte kendi müziklerini yapmak kadar zevk vermemektedir. Çok geçmeden USO Avrupa turunda ellerine yeniden birarada olma fırsatı geçer. Aynı zamanda hayatlarıyla ilgili önemli kararlar alma zamanı da gelmiştir, son bir defa daha.