Mamma Mia! Yeniden Başliyoruz
ABBA'nın popüler şarkılarının yer aldığı bir müzikal olan Mamma Mia!'nın devam filmi Mamma Mia! Here We Go Again, ilk filmde Meryl Streep'in canlandırdığı Donna'nın geçmişiyle, şimdiki zamanda Sophie'nin hikâyesini paralel bir şekilde anlatıyor.