Bridesmaids
Otuz üstü yaşında Annie’in (Kristen Wiığ) durumu zor, ama en iyi arkadaşı Lillian‘nın (Maya Rudolph) düğününde onur nedimesi rolünü üstlendiğinde hayatı tepe taklak oluyor. Kendisi için birkaç numara büyük olmasına rağmen başarmak için kararlı olan Annie büyük olay yolunda çılgın ve komik bir nedimeler (Rose Byrne, Melissa McCarthy, Wendi McLendon-Covey and Ellie Kemper) kargaşasını yönetiyor.