Fancy Nancy
Sıradan olanda sıra dışını bulan, hayal gücüyle sadeliğe zarafet katan Fancy Nancy'nin ailesi ve arkadaşlarıyla yaşadığı maceraları takip edin!
Sıradan olanda sıra dışını bulan 6 yaşındaki Fancy Nancy ile tanışın ve onun maceralarını takip edin. İşler planlandığı gibi gitmese bile Nancy, ailesinin, arkadaşlarının, köpeği Frenchy'nin ve sevimli bebeği Marabelle ile herhangi bir durumu muhteşem bir hale dönüştürebileceğini biliyor. Aynı zamanda Nancy, doğru olmaktan daha havalı bir şey olmadığının da farkında!