K.C. Gizli Görevde
Lise öğrencisi K.C. Cooper devletin en yeni gizli ajanı olarak gizli bir göreve gider! Bir casuslar ailesinde büyümenin, her görevi paylaşmak anlamına geldiğini öğrendiği maceralarında ona eşlik edin.