Isabel Preysler, My Christmas
Isabel Preysler, yılın en unutulmaz zamanlarından biri olan yılbaşını nasıl kutladığını göstermek için bizi evinin mahremiyetinde ağırlıyor. Isabel, çalışanlarının da yardımıyla, en küçük ayrıntıları bile gözden geçirir ve şimdiki zamanın neşesini ve geçmişin nostaljisini çocuklarıyla paylaşıyor.
Isabel Preysler ve ailesi için yılbaşı çok özel bir zamandır. Bu yüzden Isabel, tüm hazırlıkları detaylı bir şekilde paylaşmak için evinin kapılarını daha önce hiç olmadığı kadar açıyor. Kızları Tamara Falcó ve Ana Boyer de annelerinin, unutulmaz anıları yeniden yaratmasına yardımcı olmak için işe koyuluyorlar. Isabel, hazırlıkların her ayrıntısıyla ilgilenirken, aralarında yurt dışında yaşayanların da bulunduğu çocuklarıyla bugünün neşesini ve geçmişin nostaljisini paylaşıyor. Ne de olsa yılbaşı aynı zamanda aramızdan ayrılanları anma zamanıdır.
Isabel, yılbaşı deneyimine, rutinlerine ve aile geleneklerine dair bize özel bir erişim sağlar.
Isabel, çocukları ve torunlarıyla yeni anılar edinirken, geçmiş yılbaşılarını hatırlar.