Belgeseller
Dünyanın dört bir yanından gelen on genç, Roma'da Papa Francis ile buluşarak kendi nesillerine ait kaygıları ve endişeleri aktarıyor. Onları eşi benzeri görülmemiş bir buluşma, yüz yüze bir sohbet, kendine has bir durum bekliyor.
Dünyanın dört bir yanından gelen on genç, Roma'da Papa Francis ile buluşarak kendi nesillerine ait kaygıları ve endişeleri aktarıyor. Onları eşi benzeri görülmemiş bir buluşma, yüz yüze bir sohbet, kendine has bir durum bekliyor. Gençlerin sorularıyla ilerleyen bu sohbette, günümüz gençlerinin gündeminde olan göç, cinsellik, cinsiyet kimliği ve dinî özgürlük gibi önemli mevzular ele alınıyor.