Tinker Bell ve Gizemli Kanatlar
Gizemli bir güç Tinker Bell'i, Pixie Hollow perilerinin gitmesi yasak olan Kış Ormanı'nın bilinmeyen dünyasının sınırlarından içeri çeker. Orada hayatını sonsuza dek değiştirecek bir sırrı keşfeder: Periwinkle adında bir kız kardeşi vardır. Pixie Hollow tehdit altındayken, iki dünyayı da kurtarmak için birlikte çalışmaları gerekir.