Perilerin İngiltere'nin çayırlarına yaptıkları yaz ziyareti sırasında, Tink'in, arkadaşa ihtiyacı olan meraklı bir kızla özel bir bağ geliştirmesiyle, insan ve peri dünyaları ilk kez birleşir.
Tinker Bell, Wendy ve Kayıp Çocuklar ile tanıştırılmadan önce, perilere sadık bir inancı olan Lizzy ile tanışır. Tinker Bell, güzel İngiliz kırsalında, Lizzy tarafından keşfedildiğinde, büyüleyici bir karşılaşma yaşanır. Farklı dünyaları birleşirken Tink, bir arkadaşa ihtiyacı olan meraklı kızla özel bir bağ geliştirir. Peri arkadaşları tehlikeli bir kurtarma operasyonu başlatırken, Tinker Bell kendi güvenliğini ve perilerin geleceğini tehlikeye atarak çok büyük bir risk alır.