Gordon Ramsay: Uncharted Showdown
Üç bölümlük bu belgesel dizisinde Gordon, bölge halkı tarafından birinci seçilebilmek için iki eski çırağıyla Birleşik Krallık'ta ve kızıyla da Kosta Rika'da kapışacak.