Secret Chef
Yapımcı David Chang'den, şeflerin tamamen izole bir şekilde yaşadıkları ve bir dizi kör tadımla birbirlerinin yemeklerini anonim olarak sıraladıkları yemek yarışmasına radikal bir dönüşüm geliyor. Kimlikleri gizlendiğinde, en önemli şey olan yemek dışında her şey saklı kalacak.
On şef, mutfaklar, konveyör bantlar ve takma isimlerden oluşan gizemli bir dünyaya uyanır.
Geriye kalan şefler, tat alma duyularını test ederken "mise en place"lerine kavuşurlar.
Cheffy özel bir mücadele hazırlarken geriye kalan şefler rahatlamak için biraz zaman bulur.
Cheffy geriye kalan şefleri bir pirinç mücadelesine sokarken acı yok, tahıl yok.
Geriye üç şef kaldı ve birinin gizli bir avantajı var, ancak bunun farkında bile değil!