Red Swan
Zengin Hwain Grubu'na gelin giden Oh Wansoo ölüm tehditleri ile karşı karşıyadır. Bu esnada bir arkadaşının Hwain Grubu ile bağlantılı ölümünü araştıran koruma Seo Doyoon ile yolları kesişir. İkili birlikte Hwain Grubu'nun kirli sırlarını ortaya çıkarır.
Wansoo akılalmaz bir olaya şahit olur ve beklenmedik şekilde soluğu Doyoon'un yanında alır.
Hwain Grubu'nun fotoğraf çekimi sırasında Yongguk'un gayrimeşru çocuğu Taera'yla stüdyoya gelir.
Doyoon, Wansoo'nun güvenliğinden endişe duyar. Suçlunun Hwain Grubu'ndan biri olduğunu söyler.
Doyoon, Wansoo'yu patlamadan sağ kurtarır. Wansoo, öç almak için vakfın defterinin peşine düşer.
Wansoo'nun kardeşi zimmetine para geçirmekten tutuklanır. Wansoo, Busan'a giderken saldırıya uğrar.
Dedikodular karşısında çıldıran Yongguk, Doyoon'u hapse attırır. Önceki başkanın vasiyeti ifşa olur.