The Impossible Heir
Alışılmışın dışında hırsa sahip olan Taeoh, kaçınılmaz bir şekilde tanıştığı Inha'ya arzularından bahseder. Hyewon da ikisinin karşısına çıkar. Hepsinin görüşü aynı olsa da hayalleri farklıdır. Onları sürpriz bir son beklemektedir.
Batakhaneden beter bir cehennemde büyümüş olan Taeoh'nun hırsları sıradan yeteneklerin ötesindedir. Yeteneklerini amaçlarını ulaşmak için silah olarak kullanırken Inha ve Hyewon farklı arzularla onun karşısına çıkarlar. Kaderin bir araya getirdiği bu üçlü tehlikeli bir yolculuğa başlar. Mutlu sonla mı bitecektir? Yoksa geri dönülemez bir trajediyle mi?
Arzularının peşindeki Taeoh, Inha ve Hyewon kendilerini bir üçgenin içinde bulurlar.
Kendini öldürmeye çalışan suçlunun peşine düşen Taeoh bir felaketle yüzleşmek üzeredir.
Taeoh katil zanlısı olarak tutuklanır. Hafızasını kaybedince karanlık gölgelerle çevrelenir.
Taeoh'nun gerçeği arayışı sürerken gerçekle yüzleştikten sonrası için yeni plan yapması şarttır.
Cinayet faili açığa çıksa da bu kişi, Taeoh'nun gerçek suçluyu yakalamak için ortaya attığı yemdir.
Arzularını gerçekleştiren Taeoh, öfke veya affediciliği seçmez. Seçimi kurtuluştur.