Blood Free
Jayu, BF’nin CEO’sudur. Ölüm tehditlerine rağmen şirketini büyütmeye devam eder. Tehditler artınca BF, onu koruması için, eski bir subay olan Chaewoon’u tutar. Chaewoon, garip bir şekilde, Jayu’nun sorunlarını çözmeye başlar. BF çevresindeki sırlar ve şüpheler giderek daha da büyüyecektir.
Yun Jayu’nun yeni ürününü tanıttığı gün korkunç bir olay yaşanır. Sonra Chaewoon ortaya çıkar.
Chaewoon, Jayu'nun koruması olur. Seonu Jae’nin yardımı gereklidir. Chaewoon bir ipucu bulur.
Jayu, hacklemeyi şirketten birinin yaptığından şüphelenir. Chaewoon da şüpheliler arasındadır.
Chaewoon bir ipucu bulduğunu düşünür ama daha da büyük bir trajediyle karşılaşır.
Polis Chaewoon'u katil zanlısı olarak tutuklar. Seonu Jae, Chaewoon'la görüşmek ister.
Chaewoon, casusun kimliğini ortaya çıkarmak için, BF'ye katılmasının gerçek nedenini açıklar.
Chaewoon, somut kanıtlar elde etmek için Jayu'dan ayrılır. Ayrılmadan önce ona bir söz verdirir.
Hayati tehlike geçiren Jayu, BF'nin bodrum katındaki ameliyat masasında ameliyata alınır.