Small & Mighty
Liu Lang kurnaz ve açgözlü bir avukattır. Bir gün Liang-liang adında küçük bir çocuk kapısına gelip ona "baba" diye seslenince hayatı alt üst olur. Daha da kötüsü, çaylak avukat Lin Xiao-yan onu hukuk bürosundan attırır. Zirveye geri dönmenin yolunu bulmaya çalışan Liu Lang, kendi değerleri değişirken Liang-liang'ı yavaş yavaş önemsemeye başlar ve ona ısınır.