Çin'in Gizli Krallıkları
ÇİN'İN GİZLİ KRALLIKLARI, gizli krallıklarının güzelliğini ortaya çıkarmak için izleyicileri Çin'in gizli vahşi bölgelerine götürüyor. Ülkedeki bölgelere benzersiz bir erişim sağlayan izleyiciler, bu büyülü topraklarda bir yolculuğa çıkarak çok farklı beş dünyayı keşfediyorlar. Bu krallıkların "yıldızları", dünyalarını diğer büyüleyici yaratıklarla paylaşan etkileyici ve karizmatik hayvanlardır.