Veteriner Dostlar
Atlanta'nın 160 km. güneyinde iki eski dost, Dr. Hodges ve Dr. Ferguson, Critter Fixer Veteriner Hastanesinin sahipleri. Ekipleriyle 20 binden fazla hastanın tedavisini gerçekleştiriyorlar. Ofisteki acil muayeneleri ve Georgia kırsalındaki çiftlik çağrıları arasında Critter Fixer sadece kırsalda göreceğiniz eşsiz vakalarla dolu.