Balık Oltası
Milo, Bea ve Oscar, evcil hayvan dükkanının merkezinde yer alan dev bir akvaryum mahallesinde yaşayan yakın arkadaşlardır. Üç arkadaş Tatlı Su Lisesi’nin tipik birinci sınıf zorluklarını, başarılarını, balık dramlarını ve balık gruplarını tecrübe ederler.
Gürültücü ve çılgın Milo ile inek ve gergin Oscar kardeştirler ve aşırı dramatik Bea’nın en yakın arkadaşlarıdır. Aralarında sinir bozan Clamantha'nın da bulunduğu ilginç sınıf arkadaşlarıyla birlikte Tatlı Su Lisesi'ne giderler. Hayatları evcil hayvan satan bir dükkandaki akvaryumlarda geçer, fakat endişeleri her zamanki gençlik konularıdır; aşk, arkadaşlık, flört ve tabii ki dev ıstakoz saldırıları. Bu esnada onlara, bol testosteronlu Bay Mussels ve daha akademik olan Bay Baldwin gibi öğretmenleri koçluk eder.
Milo bir TV şovunun kendisiyle ilgili olduğuna emindir. / Bea yüzme dersleri vermek için işe alınır.
Bea’nın babası yeni bir iş bulur. / Albert sesin bir erkek olmak için yeterli olmadığını anlar.
Brandon Bubbler, Tatlı Su'ya taşınır. / Jocktopus özel bir pizza yapmaya başlar.
Fishington, Tiyatro Birimi'ni kapatmaya karar verir. / Bay Baldwin sınıfa bebek bakma görevi verir.
Bayan Lips internette videolar seyrederek zaman geçirir. / Milo bir otobüste parti verir.
Finberley balık takosunu yanlışlıkla başka bir müşteriye verir. / Milo bir zaman kapsülünü açar.
Bea bir ağacı kurtarmak için plan yapar. / Milo ve Jocktopus polislere eşlik etmeye davet edilirler.
Grup, Shellsea'ye bir erkek arkadaş arar. / Milo, Oscar'ın partide popüler olmasına yardım eder.