Men in Black II
Şekil değiştiren bir uzaylı, güzel bir iç çamaşırı modeli kılığına girerek, aptal yardımcısıyla birlikte "teknik olarak" var olmayan MIB karargahına topyekün bir saldırı başlattığında, ajan J, emekli olmuş ve hafızası silinmiş K'yi yeniden göreve çağırmak zorunda kalır.
Jay ve Kay'in galaksiler arası bir felaketi önlemesinden dört yıl sonra, Jay, eski ortağının yerini alarak, Dünya'daki tüm uzaylılarla ilgili işleri düzenleyen gayri resmi hükümet teşkilatının en sinir bozucu derecede verimli çalışanı olmuştur. Görünüşte sıradan bir uzaylı-uzaylı suçunu araştırırken, Jay, seksi bir iç çamaşırı modeli kılığına girmiş kötü bir canavar olan Serleena tarafından planlanmış şeytani bir komployu ortaya çıkarır. Serleena, MIB binasının tamamını rehin aldığında, Jay'in tek çaresi, uzmanlığı evrenin nihai yıkımı önlemek için son umudu temsil eden emekli Kay'e başvurmaktır.