Bad Boys II
Miami narkotik dedektifleri Mike Lowrey ve Marcus Burnett, şehrin uyuşturucu ticaretini ele geçirmeye kararlı acımasız bir uyuşturucu baronunun peşindedir. Çatışmanın ortasında ise Marcus'un kız kardeşi, Mike'ın gizli sevgilisi ve aynı zamanda gizli görevdeki bir DEA ajanı olan Syd vardır.
Miami narkotik dedektifleri Mike Lowrey (Will Smith) ve Marcus Burnett (Martin Lawrence), şehrin hızla büyüyen uyuşturucu ticaretinin kontrolünü ele geçirmeye kararlı acımasız bir uyuşturucu baronunun da içinde olduğu ölümcül bir komplonun izini sürer. Görev, Marcus’un güzel kız kardeşi ve aynı zamanda gizli görevdeki bir DEA ajanı olan Syd’in (Gabrielle Union) çatışmanın ortasında kalmasıyla daha da karmaşık bir hâl alır ve Mike ile artık tehlikede olan bu ajan arasında romantik kıvılcımlar çakmaya başlar.