Dr. Seuss' How the Grinch Stole Christmas
Whoville ahalisi Who’lar Noel kutlamaları için telaşla hazırlanırken, Grinch Noel’e artık nihai olarak bir son vermeğe karar veriyor ve Noel akşamı ahalinin tüm hediye ve dekorasyonunu çalıyor, ama gerçek Noel ruhunun hediye ve allı pullu süslemelerden çok derinde olduğunu anlıyor.