The Muppet Christmas Carol
Muppets'ın, Charles Dickens'ın klasik hikayesini yorumlaması; Scrooge’un, Geçmişin, Bugünün ve Geleceğin Noel Hayaletleri tarafından ziyaret edildiği önemli Noel arifesine benzersiz bir dokunuş katıyor. Nazik, alçakgönüllü Bob Cratchit (Kurbağa Kermit) ve ailesiyle birlikte ruhlar, Scrooge'un gözlerini ve kalbini Noel'in gerçek anlamına açarlar.