Meydandaki Piazza çeşmesinde dilek tutmak için tek bir bozuk parası olan bir köylü kızı, parayı bahşiş kutularında görmek isteyen iki rakip sokak sanatçısıyla karşılaşır. Küçük kız Tippy, tek kişilik iki grubun müzik düellosunun ortasında kalır.