Under the Bridge
"Under the Bridge", ünlü yazar Rebecca Godfrey'in 1997 yılında bir partide arkadaşlarıyla buluşmaya giden ve bir daha eve dönmeyen on dört yaşındaki Reena Virk'in (Vritika Gupta) gerçek hikayesini anlattığı kitabından uyarlanmıştır. Godfrey (Riley Keough) ve yerel bir polis memurunun (Lily Gladstone) gözünden, dizi bizi cinayetle suçlanan genç kızların gizli dünyasına götürerek, beklenmedik katil hakkında şaşırtıcı gerçekleri ortaya çıkarır.