The Squad: Home Run
The Squad'ın eski efsanesi Niels Cartier, sekiz yıl önce eşinin ölümünden sorumlu olan soyguncu çetesinin izini bulur. Onları durdurmak için beklenmedik bir ortakla işbirliği yapmalıdır: babasından bile daha cesur olan on dört yaşındaki kızı Charlotte-Serge.
Acımasız ve alışılmadık yöntemleriyle tanınan The Squad'ın eski efsanesi Niels Cartier, yanlış giden bir müdahale sırasında karısının ölmesi üzerine, polisliği bırakmıştır. Eşini öldüren soyguncu çetesi sekiz yıl sonra yeniden ortaya çıktığında, Niels, intikam almak için kimsenin yoluna çıkmasına izin vermeyecektir. Başaralı olabilmek için işi üstlenmesi ve on dört yaşındaki cesur kızı Charlotte-Serge ile güçlü bir ekip kurması gerekecektir.